Regionální manažer*ka domácí péče (Liberecký kraj)

Co taková práce obnáší?

  • Zajištění plynulého provozu agentury domácí péče, včetně administrativních a provozních procesů
  • Komunikaci s lékaři a odborníky – prezentace ošetřovatelské péče (včetně ordinací, nemocnic a sociálních služeb), návrhy ošetřovatelských plánů ve spolupráci s vrchní sestrou
  • Organizaci a vedení odborných seminářů v nemocnicích (zejména pro sociální pracovníky a ošetřovatelský personál) a jiných institucích (u lékařů, na úřadech, u odborných organizací)
  • Plánování a organizaci práce týmu všeobecných sester ve spolupráci s vrchní sestrou
  • Zajištění kvality poskytovaných služeb (dohled nad ošetřovatelskými postupy a prevence rizik) a odbornou podporu lékařům i pacientům
  • Správu rozpočtu a finančního plánu (základní znalosti rozpočtové odpovědnosti), včetně kontroly vyúčtování zdravotní péče na zdravotní pojišťovny
  • Pravidelné návštěvy pracovišť a řešení provozních problémů
  • Podílení se na rozvoji domácí péče v rámci svěřeného regionu

Co potřebujete pro její vykonávání

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru všeobecné sestry nebo praxi všeobecné sestry v domácí péči
  • Praxi na obdobné pozici nebo v domácí péči nejméně 3 roky
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost prezentace
  • Znalost práce na PC, MS Office (znalost programu Cygnus výhodou)
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost
     

Co vám za to nabídneme

  • Adekvátní finanční ohodnocení pro manažerskou pozici 
  • Flexibilní pracovní dobu, práci na plný úvazek, s možností práce z domova
  • Služební automobil (i k soukromým účelům)
  • 5 týdnů (25 dnů) dovolené, 3 dny „freeday“ na relaxaci či osobní záležitosti
  • Stravenkový paušál
  • Telefon a počítač i pro soukromé použití
  • Podporu kontinuálního vzdělávání a odborných certifikací
  • Přátelské pracovní prostředí a podporu stabilní společnosti (poskytujeme zdravotní a sociální služby v 11 krajích ČR) 
  • Předpokládaný nástup únor 2025 nebo dle dohody, na tu pravou nebo na toho pravého si rádi počkáme 🙂
     

Předpoklad průběhu výběrového řízení:

  1. kolo: pohovory s uchazeči přes online platformy (teams, webex nebo jiné), od ledna 2025

    2. kolo: osobní pohovory s uchazeči na centrále společnosti v Praze 

 

Pošlete nám prosím své životopisy v českém jazyce, a to ve formátu PDF. Těšíme se na vás :)

Informace o pozici

  • Místo pracoviště: Skelná 2091/29, Jablonec nad Nisou
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
  • Benefity: Mobilní telefon, Počítač, Automobil, Příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/freedays
  • Požadované vzdělání: Vysokoškolské
  • Zadavatel: Zaměstnavatel